Reklamacije in vračila
GARANCIJA IN REKLAMACIJA
GARANCIJA
Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu
ali na računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, navedenih na
garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na
garancijskih listih ali na računu.
Proizvajalec je v skladu z zakonom kupcu dolžan zagotoviti
garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec
uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Kupec
lahko uveljavlja garancijo s priloženim garancijskim listom in računom,
izdanega s strani prodajalca.
Proizvajalec je dolžan opraviti garancijsko popravilo v 45 dneh od
prejema blaga, v nasprotnem primeru mora artikel zamenjati z drugim,
enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi
v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih je
proizvajalec navedel v garancijskem listu. V tem primeru stroškov vračila blaga
ne krije kupec.
REKLAMACIJA
Zahtevke v zvezi z uveljavljanjem garancije je
potrebno sporočiti na naslov podjetja v
pisni obliki ali na elektronski naslov oddelek.trgovinajunior@gmail.com
V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med
transportom, le-tega takoj reklamirajte vašemu dostavljalcu in tudi nas
obvestite na e-naslov info@trgovina-junior.si
ali oddelek.trgovinajunior@gmail.com
V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek,
ki ga niste naročili, le-tega vrnite preko pošte Slovenije ali dostavne službe
GLS na stroške podjetja.
Izdelek Vam bomo zamenjali ali povrnili vaš denar.
Seveda bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.
Garancijski zahtevki
(reklamacije) otroških vozičkov/pohištva
Garancijski zahtevki –
reklamacije otroških vozičkov (tudi posameznih delov, isofix podstavkov) in otroškega pohištva se rešujejo izključno le
osebno v eni izmed poslovnih enot JUNIOR (BTC City Ljubljana, hala A, kletna
etaža, ali Maribor, Ljubljanska ulica 85).
Zahtevek v zvezi z
uveljavljanjem garancije vozička/pohištva je potrebno sporočiti na naslov
podjetja ali na elektronski naslov oddelek.trgovinajunior@gmail.com v pisni obliki.
Po prejetju in obravnavi zahtevka sledi časovna uskladitev termina, po katerem kupec reklamirani izdelek oziroma del izdelka dostavi v izbrano (in vnaprej dogovorjeno) poslovno enoto JUNIOR. Sledi pregled izdelka in izdaja reklamacijskega zapisnika. V kolikor je potrebno, se izdelek vrne k proizvajalcu v obravnavo. Za čas popravila/pregleda kupec prejme nadomestni voziček.